Předprojektová příprava
- prověření souladu investičního záměru v zájmovém území s územním plánem
- zajištění vyjádření příslušného odboru územního plánu a útvaru hlavního architekta, včetně regulačních podmínek
- pořízení podkladů z katastrálního úřadu (výpis z listu vlastnictví, snímky z katastrálních map)
- zpracování geometrických plánů
- obstarání znaleckých posudků soudním znalcem na pozemek a nemovitosti
- zajištění smluvních vztahů, notářských ověření, vložení do katastru nemovitostí
- zhodnocení kompletního geodetického zaměření (výškopis a polohopis, včetně inženýrských sítía napojovacích bodů) v digitální podobě
- zajištění odborných posudků pro závazné stupně projektové přípravy investičního záměru
- koordinace požadavků státní správy a správců inženýrských sítí
- zajištění zvláštní dokumentace pro posouzení vlivu na životní prostředí E.I.A.
Projektová příprava
- zhotovení zastavovací, popř. objemové studie pro ověření požadavků investora v investičním záměru
- předběžná projednání u dotčených institucí a subjektů jak státní správy a správců inženýr-ských sítí, tak majitelů sousedních pozemků
- předběžný odhad investičních nákladů a případných vyvolaných investic
- vypracování prvního závazného stupně – projektové dokumentace pro územní řízení, dle platných zákonných norem a předpisů- podání žádosti o územní rozhodnutí, spolupůsobení v průběhu řízení
- vyřízení územního rozhodnutí o umístění stavby
- zapracování závěrů k DÚR do druhého stupně projektové dokumentace – dokumentace pro vydání
stavebního povolení - obstarání stanovisek a dokladů veřejnoprávních institucí, správců inženýrských sítí, popř.
ministerstev a ostatních subjektů, nutných pro zahájení stavebního řízení podání žádosti, součinnost a zajištění vydání stavebního povolení
Příprava a realizace stavby
- seznámení investora se závěry vydaného stavebního povolení ve vztahu ke splnění podmínek při realizaci stavby s případným vlivem na finanční zajištění stavby
- výklad k celkovému rozpočtu stavby s možnostmi úspornějších řešení a etapizace výstavby při zachování kvality a technologických postupů v reálných lhůtách
- zajištění výběrového řízení realizace na celek nebo části stavby
- doporučení, popř. výběr dodavatele
- zajištění smluvních vztahů zúčastněných subjektů
- spolupůsobení při zajištění financování stavby bankovním úvěrem apod.
- organizace dodavatelského systému s vlastními nebo investorem vyzkoušenými dodavateli
- výkon autorského a technického dozoru investora, zvláště při realizaci generálním dodavate-lem stavby
- zajištění potřebných vyjádření odborných posudků, popř. záborů v průběhu stavby
- kontrola kvality a dodržování technologických postupů a termínů výstavby v závislosti na fakturaci
- organizace a vedení kontrolních dnů
- řešení sporných otázek mezi investorem a ostatními zúčastněnými subjekty
- zajištění investorských, popř. klientských změn
- obstarání všech potřebných dokladů nutných pro kolaudaci
- zajištění hladkého průběhu předávání a převzetí díla
- odstranění vad a nedodělků dodavateli
- organizace kolaudačního řízení a zajištění kolaudace s nabytím právní moci
- předání hotového díla do užívání investorovi, popř. jeho klientům (zaškolení obsluhy atd.)
- závěrečné vyúčtování celé stavby
- zajištění právní moci při řešení soudních sporů (vypracování nezávislých soudně znaleckých posudků apod.)
- zajištění správy a údržby nemovitosti ověřenými firmami
Bartošova 16, Zlín 760 01
+420 733 641 572
info@atelier91.cz
www.atelier91.cz
ATELIÉR 91, spol. s r.o.
IČ: 46993134
DIČ: CZ46993134
[ubergooglemaps name="untitled"]